Úvod / Informácie / Reklamácie
Tlačiť

Reklamácie

Reklamácie, výmena alebo vrátenie tovaru. Ako postupovať čo najjednoduchšie a najrýchlejšie, aby ste mali Váš tovar doma. V prílohách nájdete formulár na stiahnutie.

Reklamácie

Tovar je samozrejme možné reklamovať.

Reklamovaný tovar nám zašlite spolu s kópiou faktúry a so žiadosťou o reklamáciu na našu adresu PREDAJNE uvedenú v kontaktoch (Námestie Štefana Moysesa 5, Banská Bystrica).

V žiadosti uveďte podrobný popis závady. Ako Záručný list slúži faktúra, ktorú sme Vám zaslali spolu s tovarom. Ak uznáme reklamáciu za opodstatnenú, reklamovaný tovar Vám vymeníme za ten istý, alebo za iný tovar, ktorý si vyberiete, prípadne Vám vrátime peniaze. Poštovné výdavky zo strany kupujúceho nevraciame.

Upozorňujeme, že nezodpovedáme za chyby, ktoré vznikli počas prepravy tovaru. Pri preberaní tovaru si zásielku riadne prezrite, hlavne či nie je poškodený obal. Ak zistíte jeho poškodenie, tovar nepreberajte a upozornite nás o tom emailom, alebo telefonicky. V takomto prípade Vám pošleme zásielku ešte raz s nepoškodeným tovarom.

Reklamácia sa vzťahuje len na preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru, alebo počas jeho používania.

Reklamácia sa nevzťahuje na chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru.

Záručná doba je 24 mesiacov prípadne viac, ak je to uvedené pri tovare. Záručná doba začína plynúť až odo dňa uvedenia veci do prevádzky. 

STORNOVANIE OBJEDNÁVKY

Objednávku je možné stornovať len za predpokladu, že tovar nebol ešte odoslaný. Túto skutočnosť je potrebné oznámiť buď telefonicky, alebo emailom na emailovú adresu coolbike@coolbike.sk Za stornovanie tovaru sa nepovažuje neprebratie zásielky. Ak zásielka nie je zákazníkom prevzatá, je takéto konanie považované za porušenie kúpnopredajného vzťahu medzi kupujúcim a obchodom PROLOGO,s.r.o. za čo si vyhradzujeme právo žiadať úhradu výdavkov spojených s vybavovaním objednávky, ako aj prípadné súdne a exekučné poplatky. V prípade, že platba za tovar už bola zrealizovaná a zákazník žiada objednávku stornovať, finančné prostriedky mu budú odoslané najneskôr do 7 dní odo dňa stornovania objednávky.

VRÁTENIE TOVARU - POUČENIE O PRÁVE ZÁKAZNÍKA ODSTÚPIŤ OD ZMLUVY

Zákazník má právo tovar vrátiť bez udania dôvodu v zákonom stanovenej lehote 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru doručením písomnej žiadosti obchodu PROLOGO,s.r.o. Tovar je nutné zaslať spolu s kópiou faktúry najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa, keď svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatnil. Po obdržaní nepoškodeného tovaru Vám peniaze za tovar vrátime vopred dohodnutým spôsobom. Poštovné výdavky za tovar nevraciame. Odporúčame tovar riadne zabaliť a poistiť, pretože ak sa tovar poškodí počas prepravy, nebudeme akceptovať žiadosť o vrátenie tovaru. V prípade neakceptovania žiadosti, ďalšie prípadné výdavky na dopravu znáša kupujúci. Výdavky spojené s doručením tovaru od kupujúceho smerom k firme PROLOGO,s.r.o.  znáša kupujúci.


NEPREBRATIE TOVARU

V prípade, že kupujúci z akýchkoľvek dôvodov zásielku neprevezme, je takéto konanie považované za porušenie kúpnopredajného vzťahu medzi kupujúcim a firmou PROLOGO,s.r.o. za čo si vyhradzujeme právo žiadať úhradu výdavkov spojených s vybavovaním objednávky, ako aj prípadné súdne a exekučné poplatky. Ak kupujúci má o tovar naďalej záujem, je možné opätovné zaslanie, ale len v prípade, že kupujúci súhlasí s uhradením poštových nákladov za predošlú vrátenú zásielku. Ak kupujúci nejaví o tovar záujem, budú mu vyčíslené, všetky náklady spojené s vybavovaním a odoslaním objednávky. Ak tieto kupujúci odmietne uhradiť, firma PROLOGO,s.r.o. bude úhradu vymáhať súdnou cestou.

Galéria k článku

K článku neboli pridané žiadne iné obrázky.

Vybrané články

Koľko vydrží batéria na e-biku?

Koľko vydrží batéria na e-biku?

Pri kúpe elektrobicykla prvá otázka zákazníkov je koľko vydrží batéria a aký ma dojazd do cieľa.Keďže to nie…

SERVIS LEFTY

SERVIS LEFTY

Servisné centrum odpružených vidlíc značky LEFTY už aj u autorizovaného predajcu CANNONDALE v Banskej Bystrici v cyklistickej…

Zvažujete kúpu elektro bicykla a máte veľa nezodpovedaných otázok?

Zvažujete kúpu elektro bicykla a máte veľa nezodpovedaných otázok?

V tomto článku sa dočítate všetko čo Vás zaujíma pri správnom výbere.
V nasledujúcich bodoch sa budeme snažiť…

Veľkostné tabuľky bicyklov a oblečenia

Veľkostné tabuľky bicyklov a oblečenia

Pre správny výber veľkosti bicykla a oblečenia si prečítajte tento článok.

Aký motor vybrať pri kúpe elektro-bicykla?

Aký motor vybrať pri kúpe elektro-bicykla?

Naše rady a skúsenosti s elektromotormi a technické špecifikácie.

Chcete si spríjemniť bicyklovanie?…

Ako správne vybrať detský bicykel?

Ako správne vybrať detský bicykel?

Ako správne kúpiť detský bicykel pre Vaše dieťa a vybrať najvhodnejšiu veľkosť rámu,podĺa veku dieťaťa alebo…